Prekių grąžinimas
Mes taikome 14 dienų grąžinimo politiką, o tai reiškia, kad gavę prekę turite 14 dienų paprašyti grąžinti pinigus.
Kad būtų galima padaryti grąžinim1, prekė turi būti tokios pat būklės, kaip ją gavote, nedėvėta ar nenaudota, su etiketėmis ir originalioje pakuotėje. Taip pat reikia pateikti pirkimo kvitą arba pirkimo įrodymą.
Norėdami grąžinti prekę ir gauti pinigus, turite susisiekti su mumis adresu info@nurgis.lt. Jei jūsų grąžinimas bus patvirtintas, atsiųsime grąžinimo siuntimo instrukcijas, kaip ir kur siųsti paketą. Prekės, atsiųstos mums iš anksto neprašius grąžinti, nebus priimtos.
Visais klausimais dėl grąžinimo visada galite kreiptis į mus adresu info@nurgis.lt.
Sugadinimai ir problemos
Gavę savo užsakymą patikrinkite ir nedelsdami susisiekite su mumis, jei prekė yra brokuota, sugadinta ar gavote ne tą prekę, kad galėtume įvertinti problemą ir ją ištaisyti.
Išimtys / negrąžinamos prekės
Tam tikrų tipų daiktai negali būti grąžinti, pavyzdžiui, greitai gendančios prekės (pvz., Maistas, gėlės ar augalai), nestandartiniai gaminiai (pvz., Specialūs užsakymai ar individualizuoti daiktai) ir asmens priežiūros prekės (pvz., Grožio produktai). Mes taip pat nepriimame pavojingų medžiagų, degių skysčių ar dujų. Susisiekite su mumis, jei turite klausimų ar rūpesčių dėl konkretaus atvejo.
Deja, negalime priimti prekių ar dovanų kortelių ir grąžinti pinigus.
Keitimas
Greičiausias būdas užtikrinti, kad jūs gautumėte tai, ko norite, yra grąžinti turimą daiktą, o kai grąžinimas bus priimtas, atskirai užsisakyti naują prekę.
Grąžinimas
Kai gausime prekę ir patikrinsime ją, mes jums pranešime ar grąžinimas buvo patvirtintas, ar ne. Jei bus patvirtintas, jums bus automatiškai grąžinama pradinė mokėjimo suma. Atminkite, kad gali praeiti šiek tiek laiko, kol jūsų bankas ar kreditinių kortelių įmonė taip pat apdoros ir grąžins grąžintinas lėšas.